Terima kasih sangat2!

f@sy@ f@ziD@ (^^)

Monday, December 16, 2013

Car Signage Felt Craft

Entah kenapa, saya masih lagi tercari-cari apa lagi yang boleh dibuat daripada kain felt ini. Cari punya car, akhirnya saya membuat keputusan untuk membuat 'car signage'. Walaupun simple, tapi kali ini saya gunakan teknik jahitan. Nampaknya, jahitan jelujur lebih menampakkan hadil yang lebih menarik. Lagipun, jimat gam saya. Hehehe... Lihatlah...Lagi hasil felt craft yang mengujakan saya. Taraa...

Pada mulanya, saya hanya cuba satu design. Makin lama makin menarik pula. Walaupun tidaklah hebat mana, tapi saya suka sebab saya tahu yang saya juga mampu buat. Saya akan cuba pelbagai untuk menampakkan rekaan yang pelbagai. Dek kerana warna kain felt yang terhad ada dalam simpanan saya, maka inilah saja hasilnya.Pelbagai design dan warna.



Lekatkan pada cermin kereta.
         

Lagi dan lagi... nnt kita buat kaler dan design lain. :)

Berminat? Boleh buat pesanan dengan saya. Just PM saya di facebook. (fasyafazida)

No comments: