Terima kasih sangat2!

f@sy@ f@ziD@ (^^)

Tuesday, September 24, 2013

3 Cahaya mata, permata hati bonda - ADAM ADRIAN

Kini, anak-anak saya semakin membesar. Saya tahu masa saya amat suntuk. Masa berlalu begitu cepat. Banyak lagi yang belum sempat saya lakukan untuk anak-anak tersayang saya. ADAM, anak saya yang pertama, rasanya baru sahaja menatap wajahnya pada hari pertama saya melahirkannya enam tahun yang lalu. Oh, indah sungguh saat itu. Ya, saya bergelar ‘mama’ pada saat Adam Adrian dilahirkan pada 6.57 petang, tanggal 25 Julai 2007.


Dengan berat 3.25kg, bayi saya dilahirkan normal dan sihat. Alhamdulillah. Untuk saya, bayi pertama dengan berat 3kg ke atas, keadaan agak menyakitkan. Lagi-lagi kepala Adam agak besar. Ini kerana, Adam berada dalam perut saya selama 40 minggu 6 hari. Saya gagahkan berjalan pusing Tesco untuk menurunkan (engage) kan segera. Namun, Alhamdulillah. Lahir juga dalam keadaan yang normal dengan izin Allah SWT. Namun, apa yang menyedihkan, saya hanya mampu menyusukannya secara eksklusif selama 4 bulan sahaja. (Ada masalah dengan penyusuan, akhirnya dia tak mahu menyusu kerana tak puas. Berakhir dengan susu formula. Isk isk isk …sob…sob..sob).

No comments: