Terima kasih sangat2!

f@sy@ f@ziD@ (^^)

Sunday, September 29, 2013

Burung Marah-marah @ Birthday 'Princess Mama'


Kalau nak tahu, saya selalu panggil Ayrinn ni ‘PRINCESS MAMA’. Yang adiknya Ayraa, saya panggil ‘MANJA MAMA’. Setiap tahun kami memang raikan di rumah saja. Tidak lupa, kami raikan dengan membawa kek dan goodies untuk kawan-kawannya di nurseri (Taska Sinar Mutiara) lebih kurang 40 orang. Seronok betul Adam dan Ayrinn saat kami membungkus goodies bersama-sama untuk diberikan kepada kawan-kawannya keesokan hari. Kek hari lahir biasanya saya beli sahaja di King’s Confectionery kerana saya tak sempat membuatnya pada hari bekerja.


Hmm… tengok sajalah gelagat Ayrinn. Memang saya akan terkenang-kenangkan dia, telatahnya, suaranya, senyumannya, semuanyalah! Ayrinn memang princess mama. Huhu... Untuk tahun ini pada tanggal 28hb April, Ayrinn telah menginjak umur 4 tahun (ramai yang ingat dia umur 5 atau 6 tahun kerana sifat 'independent' nya itu.
Sebab kali ini Ayrinn nak kek edible image kartun-kartun.

Goodies untuk kawan-kawan Ayrinn di taska. Pun .. Angry Bird. Burung marah2.. :)


No comments: